Winkelwagen 0
€ 0,00
Zoek

Ducati Supersport 950

Ducati Supersport S 950

Sterke punten van de Ducati Supersport 950 zijn de stijl, compactheid en
elegantie , de perfecte motor om mee te reizen en forenzen.

Design

Het zijaanzicht van de SuperSport 950 wordt gekenmerkt door luchtroosters welke doen denken aan de dubbele extractor van de Panigale V4 modellen.
De nieuwe SuperSport 950 krijgt dankzij de nieuwe kuip meer sportiviteit.
Onder andere heeft de Supersport nu een nieuw full-LED koplamp met Ducati Running Light en nieuwe zijdelingse ventilatieopeningen.
Het scherpe sturen maakt hem gewelding om zowel in de stad als op langere afstanden mee te rijden.
Comfortabel is het iets hoger geplaatste stuur waardoor je nog prettiger zit en niet erg op de polsen steunt.

Electronica

Dankzij de drie rijmodi (sport, touring en urban) kan de vermogensafgifte van de SuperSport worden aangepast om optimaal te genieten in
welke rijomstandigheden dan ook. Handelbaar binnen de bebouwde kom, comfortabel op de snelweg en zeer sportief op kronkelige landwegen,
de SuperSport is hierdoor veelzijdig.
Gasgeven gebeurt elektronisch via het ‘Ride-by-wire’ systeem. Je zit ontspannen zowel rijder- en passagier met een goede rijwind bescherming door de  in hoogte verstelbare ruit .

Hij profiteert ook van een rijk elektronisch pakket dat het niveau van actieve veiligheid verhoogt.
Het Ducati Safety Pack (DSP), dat uitschakelbare Bosch 9 MP ABS en Ducati Traction Control omvat, verbetert de prestaties van
de motor en optimaliseert de controle, zelfs op oppervlakken die minder grip bieden.

 

Standaard op de S-versie zijn: de Ducati Quick Shift up/down, een duo zadelkap en de volledig instelbare Öhlins-vering, met een 48mm-voorvork met TiN-gecoate binnenpoten en een Öhlins achterschokdemper.

 

Ducati levert mooie accessoires zoals b.v. een verlaagd of verhoogd zadel, toer- of sportpaketten, uitlaatdemper etc. Configureer jouw Supersport !

De uitgekiende constructie van de motor en de topkwaliteit van de gebruikte materialen zorgen ook voor dat de klepspeling slechts elke 30.000 km
hoeft de worden gecontroleerd en dat de onderhoudsinterval is bepaald op elke 15.000 km en dat drukt natuurlijk ook de onderhoudskosten.